❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
❤☂خدايا... فريادم بي صداست☂❤
ازساير صفحات وبلاگ كه تو ((انتهاي صفحه)) مشخصه هم بازديد كنيد...لطفا (( نظر يادتون نره )). براتون بهترين ها رو آرزو ميكنم. خوش بگذره!!! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علي طاهري_خدايا فريادم بي صداست...... و آدرس ali.mosafer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

                                       روزی را که رفتی فراموش نخواهم کرد

                                        دلم ابری بود و چشمانم سخت بارانی

                                                  من با خود اندیشیدم؟

            اندیشیدم که ایا کسی جز تو می تواند همسفر لحظه لحظه هایم باشد؟

   افسوس که تو در فصل برگریزان برای همیشه رفتی تا من همواره بر گور خاطراتم گریه کنم

                             خیال نکن که خیالم خالی از یاد توست ، نه هرگز !

   فقط به حرمت سنگینی غرورم است که سکوت می کنم و ان قدر بی صدا می مانم تا تو در

                                     فصل شکفتن برای همیشه بیایی و بمانی

                                                       (به امید انروز)

 



نظرات شما عزیزان:

MehrdaDesign
ساعت13:12---9 دی 1389
سلام من مدیر وبسایت Download4u.ir هستم. من یه برنامه فارسی ساختم اگه امکانش هست توی وبلاگتون بزاریتش
http://www.download4u.ir/softwares/cat2/98--.html
ممنون


tarlan
ساعت12:55---9 دی 1389
salam mamnon ke behem sar zadi veb ghashangi dari bazam be man sar bezan khosh halam mikoni

mohammad
ساعت0:11---8 دی 1389
سلام دوست گلم.معلومه وبت جدیده ولی خوبه ادامه بده.ضمنا به منم سر بزن و لینکم کن.من لینکدمت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 4 دی 1389برچسب:, ] [ 20:37 ] [ علي طاهري ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

تو هرچه می خواهی باش ، اما ... آدم باش !!! چقدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است كه به این مردم، آسایش و خوشبختی بخشیده است !!! مگر نمی دانی بزرگ ترین دشمن آدمی فهم اوست؟ پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی. امروز گرسنگی فكر ، از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است . برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 409
بازدید ماه : 2557
بازدید کل : 1035948
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 2657
تعداد آنلاین : 1




فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
**********
********* **********

كد موسيقي براي وبلاگ